سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل
سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل

صادقی اقدم:دخالت احزاب در تشکل های دانشجویی از معضلات جامعه دانشجویی است



دبیر انجمن دانشجویی دانشگاه ازاد ارومیه ضمن بیان مشکلات در روند چاپ نشریات دانشجویی از عدم رسیدگی مسئولان این دانشگاه به مقوله انتقاد کرد."پایگاه دانشجویی صدای آزاد"(sedayeazad.com):دبیر انجمن دانشجویی دانشگاه ازاد ارومیه ضمن بیان مشکلات در روند چاپ نشریات دانشجویی از عدم رسیدگی مسئولان این دانشگاه به مقوله انتقاد کرد.


محمد صادقی اقدم در گفتگو با صدای ازاد گفت: در پنج سال گذشته بیش از سه درخواست مجوز داشته ایم که از طرف دانشگاه بدون پاسخ مانده است و نشریه ایی که در آذر سال 92 به چاپ رسیده نیز با عدم پرداخت هزینه از سوی دانشگاه همراه بوده است.

وی با اشاره به موانعی چون استعلام از حراست دانشگاه برای چاپ نشریات و طولانی شدن زمان صدور مجوز گفت: هنوز سیاست های ریاست قبلی در دانشگاه حکم فرماست.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت :در حال حاضر عدم حمایت دانشگاه از تشکل ها و دخالت احزاب در این تشکل ها از معضلات جامعه دانشجویی دانشگاه آزاد است.

وی در پایان از تلاش آقای جوانپور ریاست دانشگاه در نظم دادن به تشکل های دانشجویی و برکناری نماینده ناظر برتشکل ها که موجب تشکیل تشکل های غیرقانونی در گذشته بود تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.