سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل
سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل

سعید قربانی: دانشجویان فعال درون تشکل ها نشان دادند که می توان با حرکت های نمادین گامی کوچک در جهت تقویت مذاکرات هسته ای برداشت

دانشجویان فعال درون تشکل ها بار دیگر نشان دادند که می توان با حرکت های نمادین از این قبیل، گامی کوچک در جهت تقویت مذاکرات هسته ای برداشت و پیامی را به همه کشورهای مخالف حقوق هسته ای ایران ارسال کرد. که دیگر دوره زورگویی و انحصارطلبی در دنیا گذشته است.






















  
"پایگاه دانشجویی صدای آزاد"(sedayeazad.com):
سعید قربانی" دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی" در گفتگو با صدای آزاد اظهار کرد: تشکل های دانشجویی به عنوان فرصتی مناسب و امتیازی مهم برای اثرگذاری در جامعه محسوب می شوند. می توان گفت: اگر اعتماد به دانشجویان بر مبنای روند کنونی افزایش یابد. فعالین تشکل های دانشجویی می توانند در آینده تاثیرات مثبتی بر فضای دانشگاه ها و کشور بگذارند.
قربانی اظهار کرد: تشکل های دانشجویی همچون نگینی در دانشگاه ها می درخشند و توانایی این را دارند تا هم به مسوولین درون واحدها یاری برسانند و هم مشکلات اصلی دانشجویان را در زمینه های صنفی، سیاسی مطرح کنند. به نوعی می توان از آنان به عنوان یک مرجع امن برای دانشجویان و مسوولین نام برد.
دبیر انجمن اسلامی آمل با اشاره به برگزاری اردوی بوشهر افزود: این قبیل اردوها در نوع خود کمک شایانی به بالارفتن میزان خودباوری در میان تشکل ها می کند بنحوی که با مشکلات و ضعف های درون خود آشنا می شوند همچنین با شرکت در کارگاه های آموزشی دارای مهارت های اولیه جهت پیشبرد امور خود می شوند. از مهم ترین ویژگی های دومین اردوی سراسری تشکل ها در استان بوشهر، ایجاد حلقه ای حمایتی از انرژی هسته ای به دور نیروگاه اتمی این شهر بود. دانشجویان فعال درون تشکل ها بار دیگر نشان دادند که می توان با حرکت های نمادین از این قبیل، گامی کوچک در جهت تقویت مذاکرات هسته ای برداشت و پیامی را به همه کشورهای مخالف حقوق هسته ای ایران ارسال کرد. که دیگر دوره زورگویی و انحصارطلبی در دنیا گذشته است.
قربانی در ادامه افزود: امیدواریم این فضایی که در دانشگاه آزاد ایجاد شده است تا نقش دانشگاهها برجسته تر از گذشته باشد ادامه یابد. تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد نشان دادند که در برهه های حساس همواره حامی اصول انقلاب اسلامی و بزرگان این انقلاب باقی می مانند.
قربانی در پایان اظهار داشت: باید از مدیرکل اداره تشکل های دانشگاه آزاد و تمامی دست اندرکاران برگزاری چنین اردوهایی تقدیر کرد که با تدبیر خود فضای جدیدی را در میان تشکل های دانشجویی ایجاد کردند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.