سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل
سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل

علی قدمیاری :همه بزرگان دانشگاه آزاد از تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌کنند / نگذاریم تشکل‌های دانشجویی دستاویز احزاب شوند

مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:بخشنامه شفافیت مالی و بودجه‌ای برای نخستین بار در دانشگاه آزاد نگاشته شده که قبلا این بخشنامه نبود؛ اما در حال حاضر با ایجاد این بخشنامه وضعیت بودجه تشکل‌ها مشخص شده است.

به گزارش صدای ازاد،علی قدمیاری در اختتامیه همایش سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا)که در مشهد برگزار شد با بیان اینکه اتحادیه تشکل‌های اسلامی، سازمان اسلامی دانشجویان ایران و مجمع تشکل‌های اسلامی سه اتحادیه بزرگ دانشگاه آزاد می‌باشند گفت: هر یک از این تشکل‌ها با مشی خود به فعالیت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه چنانچه دانشجویان درصددند اتحادیه جدید تشکیل دهند درخواست خود را ارائه دهند، ادامه داد: چندی پیش در ارومیه دانشجویان درخواست ایجاد اتحادیه جدید انجمن های اسلامی دانشجویان را دادند که در حال بررسی است.

قدمیاری تاکید کرد: همه بزرگان دانشگاه آزاد متفق القول از تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌کنند و رهنمودهای آنان در بدنه باید تسری یابد.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد ضمن باید اینکه سازماندهی دبیرخانه یکی دیگر از اقدامات مناسبی است که انجام شده است بیان داشت: همچنین بخشنامه شفافیت مالی و بودجه‌ای برای نخستین بار نگاشته شده که قبلا این بخشنامه نبود و مشخص نبود که بودجه تشکل‌ها به چه صورت تنظیم و پرداخت می‌شود؛ اما در حال حاضر با ایجاد این بخشنامه وضعیت بودجه تشکل‌ها مشخص شده است.

مدیر کل تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه یکی از رویکردهای تشکل‌ها فرهنگی است تاکید کرد: نگذاریم تشکل‌های دانشجویی دستاویز احزاب شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.