سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل
سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل

محمودی: تلاش ما بر این است که در متن جریان سیاسی اصلاح طلب وارد شویم

دبیرکل اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد(اتحادیه اول) گفت: جنبش دانشجویی باید جراح ساختار باشد و رسالت اصلی آن نقد حاکمیت و همراهی ملت است.
به گزارش صدای آزاد، محمد محمودی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف مد نظر اتحادیه سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد گفت: به طور کل اهداف و رسالت اتحادیه پی گیری مطالبات بر زمین مانده جنبش دانشجویی است و تمام تلاش گروه این است که با انسجام به وجود آمده صدای اتحادیه را به گوش جامعه برساند.  

وی ادامه داد: اما نکته مورد توجه اتحادیه در این راستا است که تلاش دارد به بزرگ‌ترین جریان دانشجویی در سطح دانشگاه تبدیل و خلاهای اتحادیه‌های قبل مثل دفتر تحکیم وحدت را پر کند تا اشتباهی که آن‌ها کردند را مرتکب نشود.

دبیر کل اتحادیه سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد با اشاره به خلا‌های دفتر تحکیم وحدت افزود: دفتر تحکیم وحدت طی دوره‌های گذشته دچار از هم گسیختگی در اتحادیه بود، همان گونه که شاهد هستیم دفتر تحکیم وحدت قبل از این به دو طیف تبدیل شد از جمله طیف علامه و طیف شیراز؛ بنابراین با اختلافاتی که بین این دو طیف به وجود آمد، عنان کار از دست دفتر تحکیم وحدت خارج شد.

محمودی اظهار داشت: با توجه به این موضوع تلاش داریم اشتباهات گذشتگان را تکرار نکنیم و مسائل سیاسی و اجتماعی را با قدرت بیشتری پی گیری کنیم.

وی افزود: ‌ مشی اصلی ما اصلاح طلبی است تا در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به شکلی پیش رویم که خلا‌های سیاسی را پر و جریان اصلاحات را از حاشیه بیرون آوریم.

دبیر کل اتحادیه سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد ادامه داد: تلاش ما بر این است که در متن جریان سیاسی اصلاح طلب وارد شویم، چرا که مورد ظلم واقع شده است و مبارزه با بی‌اخلاقی سیاسی را مشی اصلی اتحادیه در نظر بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جنبش دانشجویی باید جراح ساختار باشد و رسالت اصلی آن، نقد حاکمیت و همراهی ملت است؛ هر چند که ممکن است در این جراحی به عفونت‌هایی برخورد کنند، اما این جراحی لازم است.
منبع: آنا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.