سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل
سعید قربانی

سعید قربانی

خبری ، سیاسی ، آموزشی ، فرهنگی ، آمل

نقش مخرب پدر خوانده ها در اتحادیه های دانشجویی باعث عدم استقبال تشکل ها شده


تبریک عضو شورای مرکزی اتحادیه اول به موسسان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشگاه آزاد


"پایگاه دانشجویی صدای آزاد"(sedayeazad.com):

احسان شرفی گفت:امیدوارم که با تشکیل اتحادیه جدید در دانشگاه آزاد، سایر اتحادیه های دانشجویی نیز با پیدانمودن مسیر خود در جهت انسجام بیشتر و فعالیت های درخور، نقشی سازنده ایفا کنند. متاسفانه در سالهای اخیر با تغییر دولت ها روند داخلی اتحادیه ها نیز با تغییرات محسوسی مواجه شده. بنحوی که با تغییر سیاست های قوه مجریه در کشور، کلیه بیانیه ها و مواضع این اتحادیه ها با چرخشی محسوس روبه رو شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه، با اشاره به برگزاری همایش در جستجوی آزادی، در مسیر آگاهی، بر مبنای دینداری که در آن واحد دانشگاهی برگزار شد و در آن ۳۰ انجمن اسلامی دانشجویی با برپایی جلسات نسبت به ایجاد اولین اتحادیه دانشجویی اصلاح طلب اقدام کردند.  

وی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی انجمن های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اینکه پس از سالها فضای دانشگاه به سمتی می رود که تشکل های دانشجویی فارغ از هر گرایشی مورد حمایت قرار می گیرند باعث امیدواری است.
عضو شورای مرکزی اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: امیدوارم که با تشکیل اتحادیه جدید در دانشگاه آزاد، سایر اتحادیه های دانشجویی نیز با پیدانمودن مسیر خود در جهت انسجام بیشتر و فعالیت های درخور، نقشی سازنده ایفا کنند. متاسفانه در سالهای اخیر با تغییر دولت ها روند داخلی اتحادیه ها نیز با تغییرات محسوسی مواجه شده. بنحوی که با تغییر سیاست های قوه مجریه در کشور، کلیه بیانیه ها و مواضع این اتحادیه ها با چرخشی محسوس روبه رو شده است.

وی در ادامه به اعضای اتحادیه جدید دانشجویی تبریک گفت و انسجام آنان را ستودنی توصیف کرد و با اشاره به اینکه هر اتحادیه باید دارای مرامنامه ای شفاف باشد.از اینکه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی بر روی مرامنامه خود تاکید می ورزند ابراز خشنودی کرد. او با بیان اینکه نقش مخرب پدر خوانده ها در اتحادیه های دانشجویی باعث عدم استقبال تشکل ها شده است از وجود برخی اشخاص فاقد سمت درون اتحادیه های دانشجویی انتقاد کرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان ارومیه در پایان ضمن تشکر از مدیرکل اداره تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاهیان و معاونین این اداره، از ریاست دانشگاه آزاد ارومیه، قدردانی کرد و خواستار تداوم حمایت های ایشان از تشکل های دانشجویی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.